
Aktualna lista zwierząt do adopcji:
kliknij tutaj.

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Chcesz się reklamować na stronie naszego sklepu ? - moduł do uzgodnienia.
Zadzwoń lub wyślij e-mail poprzez formularz kontaktowy.
Cena: około 3 zł / dzień

Masz pytania do naszego konsultanta - lekarza weterynarii ?
Skonsultuj się z Nim wysyłając e-mail na adres: kontakt@eZoo.pl
Wszelkie opinie - sugestie (dot. wysyłki oraz produktów) prosimy kierować na e-mail: kontakt@eZoo.pl
Odpowiedzi na Państwa sugestie oraz zapytania znajdują się tutaj.
VET - ODPOWIEDZI
Odpowiedzi na pytania zadane naszemu konsultantowi - lekarzowi weterynarii znajdziecie Państwo tutaj.
VET - NOWOŚCI
Podpowiedzi co do nowości znajdziecie Państwo tutaj.
VET - PORADY
* Twój Pupil zażywa antybiotyki?
* Zakaźne zapalenie otrzewnej kotów – FIP
* Zwiększ odporność swojego Pupila- najpierw odrobaczenie
* Plaga pcheł w domach

Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki (szukaj w sklepie..) wpisując hasło np. GASTRO lub MOBILITY lub nazwę danego produktu , aby znaleźć odpowiedni produkt
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat ( w nawiasie dodatkowe frazy )
- pamiętaj , że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni
- zwróć uwagę na statusy dostępności towarów , dla towarów dostępnych na zamówienie czas realizacji może ulec wydłużeniu
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu , dodaj go do koszyka i przejdź do zapłaty lub do kontynuacji zakupów celem dołożenia do koszyka kolejnego produktu itd.
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka .
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie , jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie -przeliczyć wartość
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka -z których chcesz zrezygnować
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności tj. przelew lub za pobraniem ( tylko kurier )
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk "zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli chcesz złożyć zamówienie bez rejestracji to kliknij "złóż zamówienie " zaś kiedy nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" ; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym :
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe -wymagane w poszczególnych rubrykach
- aby zamówienie wysłać na inny adres , zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane
- ewentualne sugestie czy oczekiwania , dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu
- Klient proszony jest o odebranie wiadomości e-mail i kliknięcie w link , który potwierdza złożenie zamówienia .
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień , zaś brak potwierdzenia mailowego o złożonym zamówieniu w eZoo.pl może sugerować wynikłe błędy podczas transferu danych i wtedy warto się z nami skontaktować tel. 502 731 457,-447 lub kontakt@ezoo.pl.