do kasy suma: 0,00 zł

Jak kupować ?

Zamówienia najlepiej składać on-line , nie trzeba się rejestrować , zaś zamówienia składane telefonicznie są przyjmowane po godz. 13-15,00 i w tym też czasie udzielamy wszelakich dodatkowych informacji , gdyż wcześniej nasza Załoga pakuje i sprawdza wcześniej złożone zamówienia, by jak najszybciej opuściły nasz magazyn i zostały przekazane niezwłocznie DOSTAWCY wybranemu przez Was podczas składania zamówienia . Wybierając opcję Expres-weekend - taka przesyłka wysyłana jest w pierwszej kolejności czasami nawet tego samego dnia , ale najpóźniej następnego dnia roboczego. Gdyby taka przesyłka z różnych przyczyn "wyszła" od nas później niż deklarujemy to prosimy alarmować i zwrócimy nadpłatę oraz przeprosimy .

Krok 1 - Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki (szukaj w sklepie..) wpisując hasło np. GASTRO lub MOBILITY lub nazwę danego produktu , najlepiej jeden istotny człon tej nazwy i producenta lub gatunek zwierząt np. mobility psy , lub stawy psy , aby najszybciej znaleźć odpowiedni produkt z różnych firm i w różnych cenach
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat ( w nawiasie dodatkowe frazy ) oraz ich odpowiedniki z Innych Producentów lub inna gramatura tego produktu .
  • zwróć uwagę na statusy dostępności towarów , dla towarów dostępnych na zamówienie czas realizacji może ulec wydłużeniu -lub dany produkt ma oznaczony czas realizacji do wysyłki
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu , dodaj go do koszyka i przejdź do zapłaty lub do kontynuacji zakupów celem dołożenia do koszyka kolejnego produktu itd.
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka .

Krok 2 - Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie , jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie -przeliczyć wartość
  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka -z których chcesz zrezygnować
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności tj. przelew lub za pobraniem ( tylko kurier )
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk  "zamawiam”.

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli chcesz złożyć zamówienie bez rejestracji to kliknij "złóż zamówienie " zaś kiedy nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" ; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym :
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe -wymagane w poszczególnych rubrykach
  • aby zamówienie wysłać na inny adres , zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane
  • ewentualne sugestie czy oczekiwania , dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi" ale nie informacje dla Kuriera bo On tego nie zobaczy tylko nasi pracownicy
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu z obowiązkiem zapłaty
  • Klient proszony jest o odebranie wiadomości e-mail i kliknięcie w link , który potwierdza złożenie zamówienia .
    Brak potwierdzenia mailowego o złożonym zamówieniu w eZoo.pl może sugerować wynikłe błędy podczas transferu danych i wtedy warto się z nami skontaktować tel. 502 731 457,-447 , 503,910,629 lub kontakt@ezoo.pl -wiadomości e-mail są u nas sprawdzane na koniec dnia .
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium