do kasy suma: 0,00 zł

Sugestie - opinie Ceneo Rzetelny Regulamin - poczytaj o nas

Podpowiadamy 08.05.2014

Przesyłki kurierskie docierają najczęściej na drugi dzień , chyba że jest to weekend lub dzień przed innymi ustawowo wolnymi dniami . Przesyłki nadane w piątek docierają zazwyczaj w poniedziałek - ostatecznie we wtorek-owszem jest to 1-3zł drożej ale bardziej pewne
Ponadto nie jesteśmy w stanie "przewidzieć" co się dzieje z taką przesyłką - paczką i w jakim stanie ten towar dotrze do klienta , ale jeśli to może wynikać z "niepoprawnego" zabezpieczenia towaru przez naszych Pracowników - to prosimy o takie  informacje i kontakt , gdyż nadzorujemy cały proces przygotowywania przesyłek -monitoring . Wasze sugestie pozwolą nam poprawić jakość obsługi Klientów - z góry dziękujemy za pomoc . Preferujemy kontakt mailowy na kontakt@ezoo.pl   Jeżeli występują braki w dostępności danego produktu u Dystrybutorów lub Producentów -niezwłocznie informujemy Was proponując inne zamienniki lub niezwłoczny zwrot pieniędzy .

Zespół eZoo.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pani Ewa odpisuje dnia 15.05.2014

Dzień dobry Panie Doktorze, Teraz to Pan mnie zaskoczył. Bardzo miło zresztą Dziękuję za porady. Ma Pan rację, kropelki będą lepsze i bezpieczniejsze. Kociak, który do mnie przychodzi i którego traktuję trochę jak własnego, jest młody. Myślę, że waży ok. 3-4 kg , pies, a właściwie suka (10 letni Golden Retriever)ok.30 To mój cały zwierzyniec, który żyje ze sobą w wielkiej przyjaźni Pozdrawiam Cały Zespół sklepu.
Ewa S.

Reklamacja , czasami tak się dzieje...
zdarzyło się tak że przesyłka nie dotarła do Odbiorcy?
Po przeanalizowaniu - śledzenie przesyłek Poczty Polskiej , okazało się że
z informacji jakie otrzymaliśmy wynika , iż przesyłka została dostarczona
do Odbiorcy -  W takiej sytuacji musimy składać reklamacje , ale dopiero
po upływie 2 tygodni od nadania przesyłki - bo takie są procedury
reklamacyjne na Poczcie . My mimo dobrych chęci nie możemy nic więcej w
tym temacie zrobić - jak tylko czekać na rozpatrzenie tejże reklamacji .
Poczta w swoim regulaminie ma ok. 30 dni na rozpatrzenie reklamacji
!!!...:((( Jeżeli w trakcie procesu reklamacyjnego okaże się że Poczta
Polska "zawiniła"- to wtedy przysługuje nam odszkodowanie za taką
przesyłkę- czym będziemy mogli zrekompensować poniesione koszty i straty
danego Odbiorcy . Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie takiej
postawy...przecież Nikt nie chce "bez sensu" - dokładać do "businessu".
Ubolewamy że tak czasami się dzieje ,  dlatego te przesyłki są
ubezpieczone . W innej sytuacji może przecież wydarzyć się tzw. wypadek
drogowy samochodu przewożącego dane przesyłki i może dojść do
zniszczenia części przesyłek...wtedy niestety też obowiązuje nas
procedura "reklamacyjna" - zaś dany Przewoźnik ze swojej strony
uruchamia procedurę uzyskania odszkodowania od swojego "ubezpieczyciela"
itd.
Podobna sytuacja może przytrafić się również firmie "kurierskiej" - to
jest tzw. "samo życie"... dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje
załatwiać priorytetowo , ale tam gdzie pracują Ludzie , tam zdarzają się
zarówno pomyłki - przypadkowe  jak i inne "śmieszne" sytuacje powstałe w
sposób niezamierzony... trudno nam bardziej restrykcyjnie podchodzić do
naszych Pracowników... ale każdy taki przypadek służy nam do
doskonalenia się celem podniesienia jakości obsługi Klienta .

Z pozdrowieniami 

Zespół eZoo.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opinie o sklepie eZoo.pl mogą Państwo zobaczyć klikając na odpowiedni linki:

Opinie na Ceneo: 
Kliknij tutaj

Rzetelne opinie
Kliknij tutaj

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium